16 februari 2012

Hej!
Skrev inget igår, jag vet. Skulle egentligen varit i skolan hela kvällen, men mamma sa att jag var för förkylf för att få gå dit, så jag satt i sängen hela dagen och läste och kände mej faktiskt piggare framåt kvällen:) Känner mej bara så elak att jag inte kunde va med Nils... Han fyllde ju 18 igår!! :) 

Om ett par veckor är jag med 18:P Men just nu sitter jag och håller på med nordisk matkultur, igen. Jag va tydligen inte färdig, men ingen hade sagt till mej att det skulle vara fyra sidor så nu få jag göra om det. Men jag är ensam elev i min klass idag så då få jag sitta med det:P Få göra klart hemma sen om jag inte hinner, men det borde jag. Sitter in rasten med för att försöka hinna klart.
Nu ska jag fortsätta skriva! Ville bara uppdatera lite idag! Mer kommer.

Kommentera här: