Mysiga mössor!

Jag tror nästan att jag ha skrivit detta på alla ställen nu:P Men har köpt två mössor från TeePee! Det ska bli julklapp från mamma så det ser jag fram emot! Man kan köpa dom hos Konkursbutiken i Väckelsång lite utanför Växjö om jag förstått det rätt, de kostar bara 299:- och det är dom värda! 

Tycker mest om den bruna, mamma sa med att den skulle passa till min blåa jacka. Men sen måste man även ha lite annat med så man kan byta ju;) Var i Vislanda och fikade hos Karroh innan med, mysigt mysigt! Vi fick jullov idag med så har inte gjort så mycket men känner men ändå extremt stressad på något vis. Måste sätta igång ordentligt med mitt projektarbete så jag hinner bli klar. Jag har fått ihop 37.5 timmar i alla fall och det känns bra:)
 
I mon ska jag och syrran jobba sen blir det att åka till Robin och sova där för på lördag är jag (tillsammans med alla Dovebrant + flickvänner) bjuden på julbord eller vad man ska säga hos Robins mormor:) Det tycker jag faktiskt känns lite nervöst för har inte precis träffat henne innan, men hon verka vara en härlig kvinna:)
 
Nu ska jag tvätta ansiktet och sen sova tror jag. Kanske gör lite sudoku med?
 
 
Här har vi de fina mössorna!
 
 
 

Kommentera här: