Just Dance 4

Dansade just med syrran. Vi fick Just Dance 4 i julklapp och den var riktigt kul! Det tog i alla fall över 1,5 timmar och vi kom ävl nästan igenom alla låtarna, i alla fall de vi ville och orkade. Kan ju hoppas på träningsverk i mon:P

Satte in lite kyckling i ugnen med, min specialare! Linda får däremot en annan variant på den. Det påminner mej om att vi måste köpa sesamolja! Är riktigt hungrig nu faktiskt. Till det blir det nudlar med biff eller kycklingsmak. Vi tycker det är godare än att ha smaklösa nudlar till :)

Jag har snart nått mitt mål med antalet timmaar i dag med. Har två timmar kvar så har jag fått ihop 5,5 timmar. Är faktiskt stolt över mej själv ;) Hann även träffa Robin en snabbis, fick en puss så nu är jag nöjd:P
 
Nu ska jag fortsätta! Såhär ser min dator ut just nu, får ont i huvudet av den...

Kommentera här: