Göteborg i mon! :)

Jag har faktiskt inte skrivit något sen Linda kom hem från Tyskland, vet inte varför men jag tror inte riktigt jag har haft tid till det. 
 
I måndags så var det först skola och då gjorde vi inte så speciellt mycket. Slutade även lite tidigare så drog till Grand med syrran och Janeth för att hjälpa Linda med julklappar. Hon hittade en tror jag i alla fall. 
 
I tisdags var vi hos mormor och bakade pepparkakor, skoj! Sen stack jag en sväng till Robin och myste med honom framför en film. Sen blev det hem och sova.
 
Onsdagen var inte så speciellt kul för som vanligt var jag ensam halva dagen och jävligt sur för det. Efter skolan var det också dags att jobba, segt det med. Men sen var det i alla fall bio med mamma och syrran, The Hobbit blev det. Den var bra, mycket bättre än jag trodde eftersom jag inte sett sagan om ringen filmerna. Men det kanske är bra för jag hade inte direkt några förväntningar på den då.
 
Idag serverade jag på julbord i skolan och sen åkte jag hem med mamma. Har inte mått så speciellt bra idag heller, ont i huvudet, halsen och är riktigt trött och seg. Så när jag kom hem tittade jag i skolkatalogen som kom igår och sen vilade jag lite mer.
 
Nu har jag hjälp mamma att skaffa spotify och haft en snabbgenomgång av hur det fungerar. Imon blir det att åka till Göteborg. Jag tar med datorn så kanske att det kommer lite bilder eller i alla fall lite text på kvällarna:)

Kommentera här: