Fullt upp!

Hade helt glömt bort att skriva idag, tackar pappa för påminnelsen! Sitter just nu och gör lite projektarbete. Det går inte jättebra för det är två katter som väldigt gärna vill vara med och störa. 

Göran tror att han svälter, han går runt och försöker få uppmärksamhet. Han ska vänta 15 min så får han den sen, han är bara lite tjock som vill ha blötmat jämt! 

Idag har skolan varit extremt seg och dötrist. Som vanligt får jag vara själv nästan hela lektionen. Hon kom vid halv 11 och innan dess gjorde jag absolut ingenting. Sen efter lunchen fick jag göra samhällskunskap istället för hotell som jag egentligen skulle göra eftersom hon måste plugga upp gamla hotellbetyg. Det förstör bara för min del och det gör mej arg!!!


Efter skolan åkte jag hem och åt lite. Sen åt jag igen och sen gick jag ner till pappa och nu sitter jag här. försöker få ihop 1.5 timmar på projektarbetet men jag har tappat typ 10 min nu så får sitta lite längre än tänkt. Sen ska katterna få mat och sen ska jag öven byta kattsand till dom. Imon kommer jag kanske inte skriva så mycket, troligtvis inte alls för jag ska servera på julbordet skolan har på kvällen. 

Men ska inte vara i skolan förrän 3 så hinner kanske skriva innan, om jag kommer ihåg det! 
 
Lägger upp lite bilder från mobilen med så det bli lite färska katt och ego bilder! 

Kommentera här: