Oj..

Såg precis att det är prick en månad sen jag skrev här. Men jag har inte haft någon lust att skriva alls faktiskt. Det har hänt en del sen jag skrev sist men det tar för lång tid att skriva men kan kort sagt berätta att jag träffat en kille som jag börja bli väldigt intresserad av! Jag har haft både upp körning och "uppskrivning" men kuggade tyvärr på körningen så om en vecka ska jag ha en lektion till och sen blir det att göra ett nytt försök:)

Skolan har börjat dessutom och vi har redan satt igång med projektarbetet som vi ska hålla på med hela året verka det som. vi har snart suttit i 12 timmar i min lilla grupp och kommer ingen stans ALLS. Vi får nej från dom vi frågar så våra idéer börjar ta slut och lika så lusten.. Men förhoppningsvis kommer vi på något!

Jag hoppas från och med nu att uppdateringen kommer att bli bättre än den varit nu under sommarlovet,

Kommentera här: