Syrran börjar bli arg!

Hon sa innan att jag måste börja blogga igen för det är inte kul att läsa den längre, förstår det! Så därför tänkte jag berätta varför jag inte har skrivit!

I onsdags jobbade vi och handlade och efter det kände jag inte för att ta upp datorn ens.

I torsdag serverade vi på förmiddagen på Elite Park hotell i Växjö i Konserthuset. Sen engelska och efter det så var det körning. Gick sådär, sen vid 5 hade jag utvecklingssamtal till tio i sex typ. Linda och jag missade den bussen som gick då så det blev att ta tåget hem, skit smidigt! Kostade ca 20 kronor mellan Växjö-Alvesta:) Sen var jag inte på humör på att skriva något heller.

Igår så var det skola till 11.15 och sen dags för körning igen. Gick inte så super bra då heller tyvärr. Har nog blivit för stressad så det är därför. Sen åkte jag hem och fixade en del i mitt rum. Lagade lite saker och såg på film och sånt. Detta vet jag däremot inte vilken dag det var. Men har varit ute och gått en runda med Linda varje kväll snart  med. 

Så jag har varken haft tid eller ork till att ens skriva något, men nu blir det ändring på det! Ska snart följa med mamma till en kompis och sen gå hem. Linda och jag ska bli nyttiga och gå en runda varje dag:) Så den här rundan kommer bli lång!

Kommentera här: