Speach!

Skriver ett tal på engelska just nu. Eller jag är nästan klar, måste få till några meningar så de blir bra bara. Vi ska ju göra det i Power Point med så jag måste fixa det lite med, men det blir senare eller i morgon. Jag ska ju vara hemma på morgonen och jobba lite med hotell uppgiften och talet med då. Talet är viktigast eftersom det ska redovisas nu på torsdag.

Efter skolan så blir det ändrade planer. Skulle träffat Samuel lite men det blir istället att jobba med syrran på Mekonomen. Det är inte på Mekonomen men de finns lokaler i samma byggnad där vi ska städa. Pappa är så duktig med så han hittade vad busstationen heter där vid City Gross så det kommer nog gå bra! :)

Nej, nu ska jag nog slappa lite och packa inför i morgon. Jag jobbar mer i mon på morgonen, ska upp vid 8!

Kommentera här: