So tired

Var hos mormor innan ju, men har inte skrivit sen dess. Jag måste bli bättre på att skriva! Just nu är jag så trött att jag kan somna så fort jag blundar tror jag^^ 

Det var förresten kul hos mormor innan för Theo satt hos mig och syrran ett tag och han är ju så mysig^^ Mone var där med och vi fick veta en kul nyhet då som jag inte kommer berätta ännu, men snart så! 

I morgon så har mamma planer på att vi ska till stan och då vill jag även kolla lite på skor på Skopunkten för det är typ enda stället jag köper skor på. Köper nya skor rätt ofta och där kan man hitta snygga och billiga skor, även om de kanske inte håller så länge. Jag tänker såhär: Köper jag billiga och många skor så har jag många att välja på + att det gör inte så mycket ifall de går sönder. 

Målade ju naglarna innan med, men jag kommer antagligen att måla om de i morgon sen för den färgen var inte jag alls! Tog kort på det innan som kommer upp i morgon. 

Nu ska jag sova, godnatt! Dagens färg: orange

Kommentera här: