Hej hej.

Jag vet att jag inte ha skrivit på några dagar, men det är så att jag lyckades få virus eller något på datorn så ha inte kunnat skriva precis. Jag kan ju såklart skriva från mobilen men det är nycker krångligare och ta en massa längre tid med. Men idag ska jag lämna in datorn till skolan, eftersom det är den jag ha lyckats få viruset på. Jag ladda inte ens ner saker?? Hoppas bara inte det bli lika mycket problem med min som för Linda. Hon ha forttfarande inte fått tillbaka sin riktiga, man bli rätt arg. Vill inte ens lämna den till dom, men tydligen måste vi lämna den till skolan när det hänt något med den. Annars hade jag hellre lämnat den någon annan stans. Skriver inte mer idag för jag kommer hem sent och om en liten stund ska jag ta bussen till skolan så jag kan lämna in den då. Om nu han är där för han bruka alltid vara och springa på en massa andra ställen hela tiden istället. Hej hopp!!

Kommentera här: