Är så trött att jag somnar^^

Har ju haft praktik idag då, som vanlgit typ. Det gick bra och tiden gick fort så det var kul:) Efter det så stack jag till bibblan för jag måste läsa en bok på engelska i engelskan ville min lärare så jag var och lånade mig en. Sen gick jag till skolan för Linda hade inte slutat så väntade lite och började även att läsa i boken.

Sen gick vi på stan lite och nu är jag pank:) Eller inte riktigt men nästan. Köpte foundation och puder som förhoppningsvis kan vara lite bättre för min hy. Daniela (hon som jobbar där) sa att det va bara att komma tillbaka ifall hyn skulle bli ännu värre. Så på fredag ska jag prova det hade jag tänkt:) Orkar inte i mon när man kommer hem lite senare. 

Köpte en massa saker i alla fall men kameran dog lite smått när jag skulle ta kort på sminket så jag väntar med att ta kort på det på fredag och då kommer det upp bilder på det jag ha köpt. 

Dagens färg: ljusblå

Kommentera här: