Insåg en sak!

Jag gillar rockabilly stilen, vilket jag såg va modernt på typ 50-talet, och jag gillar 50-tals sitlen med. Så alltså är det samma sak^^

Tittade på Ensam mamma söker förra året och då var det en tjej som hette Emma med. Hon hade rockabilly stil, men jag kan inte riktigt hitta bilder i samma stil som henne för den gillade jag enormt mycket.




Detta är väl de bästa bilderna jag hittade. Det ska va sånna klänningar som är riktigt fluffiga nertill och helst röda. Något annat med är hyffsat långa midjekjolar med en slags t-shirt under. 

Aja, det hade varit kul att kunna se ut såhär en dag utan att folk skulle glo konstigt på en eller snacka skit. Även om jag skulle vilja testa denna stilen med mycket eyeliner och röda läppar och sånna frisyrer så trivs jag rätt bra med stilen jag har för tillfället!

Onödigt inlägg känner jag...

Kommentera här: