ÅÅÅÅH så gott :(

Frågade mamma igår om man kan äta cheesecake på julafton:P Vet ifan om hon svarade på det ens. Men jag vill göra en och ha med till mormor för det är så gott:) Jag tror personligen att det skulle passa men jag är inte säker på vad de andra tycker.
Eftersom mormor bröt armen för någon vecka sen så kommer hon inte kunna göra allt hon brukar vid jul så vi får hjälpa till lite. Så i år (samma förra året) så blir det lite knytkalas eller vad man ska säga. 

Hannes mamma gjorde så god cheesecake när hans släkt firade honom och det va första gången jag åt det faktiskt. Tycker det var så gott så jag frågade faktiskt honom om jag kunde få receptet, och det fick jag^^ Hon ha ändrat det lite och den är perfekt! 

Få fråga mamma lite mer om man kan ha det på jul. Eftersom vi kan bli upp till 30 pers (om alla kommer) så blir det ju mycket kaka som få göras. Typ två formar eller något. Men det är rätt kul att göra så det gör inget.

Kommentera här: