Ögon.

Skolan idag var rätt seg faktiskt. Bara massa prat av lärarna och sen skriva en massa skit, men vi kom en bit i alla fall. Var borta hos älskling på rasterna, det var väldigt mysigt faktiskt att sitta hos dom:) Han är så mysig. 
Kom hem och var hungrig men det blev att ta lite kort på ögonen istället. Och denna ovanför på hur jag såg ut idag.
Det blir bara två av alla bilderna, eftersom det är samma öga så ser de nästan lika dana ut alla biledrna. Jag kanske ska försöka få i linserna i morgon, vi får ser ifall jag orkar det, och hinner bored jag göra. Har inte lärt mig det där riktigt ännu^^

Slutar vid lucnh i mon;) Då blir det att städa, sjunga, plugga lite och köpa naturgodis, vi har nationella i engelska på onsdag!
1 Alice:

skriven

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du tid så slå även ett öga på min :).

2 Alice:

skriven

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du tid så slå även ett öga på min :).

Kommentera här: