Colorful nails!

Varje torsdag så målar jag mina naglar i en ny färg, jag anser att efter en vecka så behöver man fixa till dem igen + att vi är i köket på torsdagar så jag måste ändå ta bort det på onsdag kvällen. Den här gången så ville jag ha lite färg och kunde inte bestämma mig riktigt vilken jag ville ha. Då såg jag att jag hade en del färgstarka nagellack så jag tog fem av dem. Jag älskar verkligen den här franska manikyr stilen så de målades så. Måste säga att jag är riktigt nöjd med dem! 
Men jga måste köpa minst 3 par nagellack till, vet exakt hur de ska ser ur^^
Bilderna är tagna i fredags och tog även en ganska ful bild på mig själv när jag ligger i soffan och tittar på Så Ska Det Låta. Tycker att det är ett bra och roligt program.

I morgon blir det Stockaryd med mamma verkar det som:)

Kommentera här: