Buhu.

Tittade på Eurovision Song Contest igårkväll med mamma och fan så nära vi va på att vinna! Sverige låg etta genom mer än halva röstningen och sen kommer två andra länder och gå om:( Jag skäms rejält över att Italien kom två och vi trea. Sa till mamma att jag vägra förlora mot Italien, och vad hände? Jo vi förlorade mot dom:(

Men dagen var bra innan dess i alla fall för jag firade Hannes med hans släkt, första gången jag träffar dom och jag överlevde;) Det var trevligt men väldigt lugnt, i min släkt är det mycket ljud och alla pratar och så, men det här var som att vara med familjen bara. Inte konstigt att han inte orka med min släkt. Fick tydligen skor med av hans syrra, det tackar man för!
1 Jessica:

skriven

Var så god, de var för små för mig, så hoppas de kanske passar dig :) haha.

Kommentera här: