Svenska.

Sitter här i skolan nu och har svenska. Det är rätt segt för jag ha gjort allt som ska göras hittills, blir väl att läsa i min engelska bok som jag började med igår. Just nu är det i för sig rast, men om 20 min börja vi igen och jag vill bara hem!
Haft matte med, super segt. Mår itne så bra idag heller, har riktigt ont i huvudet. Men jag är inte ensam. Jämte mig just nu så sitter lilla Janeth och spela Pacman;) Går tydligen inte så bra, hon är i bana två och har bara ett liv kvar:P

När jag kommer hem sen så blir det att gå bort till Linda som är och klipper sig, få se hur det kommer bli för hon ska även färga det. Efter det så ska vi kolla smycken och hon ska även ta ett hål till i örat, hon ska härma mej;) Tror hon ska ha hålet på samma ställe som jag har det, men vi får se om hon vågar:P

Efter det så ska vi troligtvis tapetsera klart mitt rum och så ska jag baka lite till i morgon:P Har aldrig gjort det men jag har för mig att det var gott, det blir vit choklad pannacotta;)

I morgon fyller man 17 ;O

puss puss /My

Kommentera här: