Söndag.

Idag är det söndag, det vill säga sista dagen denna veckan. I morgon är det skola och innebandyturnering på Teleborg!
jag har kommit på en sak, jag suger totalt på innebandy! Jag fattar inte hur man kan spela det, faktiskt, det är skit svårt. Men lite kul var det ändå, men hoppas vi inte ska spela det på idrotten igen.
Jag känner mig bra idag, jag har varit ute och gått och gjort annan träning hemma och funderar på att göra lite mer senare. Igår kände jag mig jätte tjock för åt för mycket tacos:(
Jag sov hos älskling från fredag till lördag med, mysigt^^ Vi spelade Alfapet och tittade på Full Frys, väldigt romantiskt! Eller inte, men orkade inget annat^^

I morgon är det som sagt innebandy turnering, får se hur det går för HR eleverna! Hoppas vi vinner, fast jag ska såklart inte spela!

Viszlát /My

Kommentera här: