Innebandy turnering.

Idag var det som sagt innebandy turnering, segt! Det hände inte mycket och vårat lag förlorade stort tror jag, så jag kunde ju varit med för det hade inte gjort någon skillnad^^
Det var skönt att få komma hem innan två, det är mer än två timmar innan jag brukar!

Idag är jag på världens shopping humör att det är inte klokt! Jag hade problem med att somna igår för jag bara tänkte på vad jag vill handla och när jag kan det. Jag spara ju till en systemkamera så jag kan inte handla så mycket annat just nu, och jag vill till Ullared! Det är skit kul att vara där tycker jag, man hittar så mycket kul där. Fast köper mest smink och sånna saker där.
Men, och mindre än två verckor är det lön!^^

På bilden här har jag satt upp håret och jag tycker faktiskt om färgen på det^^ Även om det ser ut att vara lila, men det är det ju såklart inte!

Zdravo /My

Kommentera här: