In my eye.

Idag fick det bli en bild på mitt öga, har absolut inget med dagen att göra. Eller jo, jag tittar ju^^ Men idag hade vi matte och det var väl sådär, klassen är inte det minsta seriös så det är skit tråkigt då. Vi hade svenska efter det sen och då redovisade vi engelska uppsattsen, gick sådär. Jag hade mycket mer än de andra som gjorde det med mig, men då sa läraren att man inte ska jämföra läderna med varandra så jag kunde ha mycket.
Jag är hemma nu och sitter själv på mitt rum, fast jag gärna hade varit med Hannes just nu, men är så trött och känner mig så himla osocial så jag ska nog spela lite wii sen tror jag.
Mamma ligger i sin säng med jätte ont i huvudet och jag tror hon smittade nig i morse för jag har med fått ont i huvudet. Alla verka halvt döda nu tycker jag.

Nej, nu ska jag gå ner, pappa gör mat och den är väl färdig om en kvart eller något tror jag så jag ska gå ner och gosa med katterna med, då blir de glada. Hoppas jag.

Kommentera här: