Godnatt!

Ska snart lägga mig, men tänkte bara lägga upp en bild eller två på två av mina presenter jag fick igår när jag fyllde år! Det är två blombuketter, en av mamma och pappa och en av älsklingen. Bilden ovan är på buketten jag fick av min älskling.
Denna buketten fick jag av mamma och pappa!
Tycker verkligen om att de är lila och rosa. Man ser inte direkt att blommorna här ovanför är lila, men de är dem faktiskt. Älskar sånna här blommor, synd bara att de kan se så fina ut i evigheter!
Här är ett skit coolt blad som finns på baksidan av blommorna i buketten från mamma och pappa.
Här är en bild på båda buketterna tillsammans. På lappen i älsklings bukett står det: Grattis på födelsedagen älskling / Hannes.
Tycker det är så gulligt:D

Nu ska jag sova, i morgon är det barndop och då måste man vara pigg!

Puss Puss /My

Kommentera här: