Shopping efter skolan

Vi slutade vid lunch igår så då passade jag och tjerorna att åka in till Samarkand och shoppa lite:) Egentligen skulle jag inte handla något då för jag fick mina pengar idag så hade inte råd, tur att man har en syster med pengar att  låna ut;)
Började med att köpa en Dody för 80:-, Mascara för 99:- och en Tubtop för 50:- inne på H&M. Ett av mina favorit affärer, näst efter New Yorker som jag också handlade på, fast det var där Linda fick betala.
Och inne på New Yorker köpte jag en slags tubtop i svart för typ 139:- och en turkos tunika för 169:-. Och jag var liksom bara tvungen att köpa båda två för jag blev helt kär i dem. Speciellt tunikan, älskar den! KAnske ska ha den på skolavslutningen om jag inte tar den gröna jag täntke först.
Köpte även ett öronhänge för 69:- och ett navelsmycke som är självlysande för 99:-.

Hittade även mina drömskor inne på Deichmann som Linda kanske ska köpa till mig^^ Dom får jag på fredag i så fall och även min nya mobil verkar det som, perfekt:D

Och senare sen kommer älskling hit och ska sova över:*

Kommentera här: