Loooooooov, yes!

Okej, vi har bara lov fram till onsdag, men det är ändå lov. Började dagen med matte och jag har knappt jobbat så dåligt som då. Så jag måste jobba hemma med + att vi fick en tenta som ska vara klar nästa onsdag.

Men i alla fall, efter matten så hade vi Svenska och det var mycket roligare! Gjorde klart tidningen med idag för den skulle helst bli klar idag men senast nästa vecka och eftersom det var de ända jag hade kvar att göra så få jag ledigt från Svenskan nästa onsdag:D
Janeth är med klar så vi fick hålla våra tal och sen åka hem:D Blev inte så mycket tidigare men i alla fall, vi är klara med Svenska A nu och verka få ett ganska bra betyg båda två. Typ samma betyg så det känns lite kul. 

Det har varit så varmt idag med att det är helt underbart! Men tyvärr blåste det så mycket att man kunde inte ligga och sola när jag kom hem. Men det blir det kanske i morgon istället, om Hannes vill, men det borde han nästan tycker jag.

Kommentera här: