Lite bilder från dagen.

Jag har ingen bild på mig själv från avslutningen men jag och Linda ska ta kort i mon på hur vi såg ut så det kommer då! Men istället så blir det en bild på Elin och Annelie som vi fotade i IT Medias fotostudio, men med egen kamera då och jag måste säga att de blev väldigt snygga :)
Och som avslutningsbild bilr det Annelie och Janeth.

Lite kort om dagen med då.
Vi samlas på skolan vid 9 och lärarna berättar vad vi ska göra och det vi skulle börja med var att gå och fika i Strandbjörket och gå en tipsrunda där, vet inte alls hur det gick men inte kan det har gått bra iaf! Men i alla fall, 10.15 var vi klara med det och då fick man spela kubb om man ville, det ville inte vi tjejer i alla fall. 
Vi gick tillbaka till skolan för att träffa Linda och då såg vi Elin och det visade sig att de tog kort i deras studio så vi hängde på och va med på kort och sånt:P Men sen så gick vi bort och skulle se om älskling var där men då såg vi honom gå iväg precis! 

Vi fortsatte fota och de tog kort på hela klassen i IT Media så Annelie och jag kunde inte vara med längre, fast vi tänkte smita in ;)
Efter det så gick vi och åt kina mat med mamma och det var gott, men asså gud vad lite vi åt allihopa:O Helt otroligt, vi brukar alltid äta hur måcket som helst så både Linda och jag var förvånade. Och efter det så gick vi bort till skolan igen och jag lämnade in ett arbete med och sen gick vi bort till teatern där vi skulle vara allihopa på skolan och vi satt på en sån här balkong:D:D:D:D Har alltid velat det, synd att man inte såg så bra bara, vi satt i fel ende av allt men det gjorde inget, alla lyckades se ändå. Där var det lite uppträde och trolleri och det var faktiskt kul att se allt, speciellt läraren osm sjöng ;)

Jag har bilder på det med men jag kanske lägger upp dem i morgon.

Kommentera här: