Du sa ju att det var till änderna?

Tittar på Virus i bataljonen just nu och den är så rolig tycker jag. Det är en av de bästa filmerna med Stefan och Krister. Jojje som spelar Andersson sa nästan precis det som jag skrev i rubriken. Hannes har precis åkt hem, eller för ca 30 min sen och nu väntar jag på att Linda och mamma ska komma hem. De har varit och spelat Bilbingo i Grimslöv så vi får se ifall de vann något! 

Efter all städning och gräsklippning idag så hann jag faktiskt sola innan Hannes skulle komma. Och idag blev det att sola ryggen, men jag tror inte att det blev någon färg precis så jag kommer köra på framsidan istället^^ Kommer se helt wierd ut, vit på baksidan och lite ljusbrun på framsidan. 
Just det, när jag skulle diska lite för hand innan så visade det sig att det inte fanns något varmvatten så inget blev ju rent så mamma diskade det sen tror jag. Efter att hon fått igång varmvattnet igen.

I morgon ska jag göra Cheesecake och kanske något gott bröd:) Om solen är framme så ska jag ju självklart sola en liten stund med^^

Kommentera här: