18 juni 2011 - hos mormor

Var ju hos mormor igår, den 18 juni, och det var roligt. Kom på att jag skrev aldrig om hur det var där. Resan dit berättade jag om i förra inlägget men jag kan säga lite mer om när vi var där. När vi kom så var min moster Mone där och Leffe, Malin, Pocke, Isak och Theo. Det var jättekul för Isak var halvt livrädd för Hannes i början xD Men det gick över sen för han vågade komma till mig och sitta i knät, och jag satt ju såklart jämte Hannes. Så han satt i knät nästan hela tiden men sen ville han leka och då skulle vi följa med och leka, men det blev att vi tittade på medan han lekte ;) 
Sen blev det hem och köpa pizza. Hannes körde vi hem till honom för hans pappa skulle grilla och det kan han ju bara inte missa:P Men jag och mamma köpte pizza och vi testade en ny som vi aldrig ätit förr, den heter Elias. Jag ville ha den förra gången vi bestälde men jag fick en vanlig kebabpizza, så jag skulle bojkotta dem, men denna gången blev det rätt så jag förlåter dem ;) Och den var riktigt god med! Det är som en kebabpizza fast det är isbergssallad, färsk tomat och rå lök på den med. Och utan svamp! Så den var väldigt god :)

Kommentera här: