Tröttis.

Tidigare idag så åkte vi ju in med Hugo för han skulle klippa klorna och det gick bra. Men hon som skulle göra det var sjuk och han som jobbade istället hade glömt ringa mamma igår så då fick han klippa dom, fast han var allergisk. Tyvärr orkade vi inte bry oss om honom för vi hade krabbat med bussen, första gången för Hugo, så då fick han göra det ändå. Men det gick bra i alla fall, även på hemvägen.

Vi kom hem vid halv 4 ungefär och då va det bara att slänga sig in i duschen och äta snabbt för lite senare kom älskling och hans familj för att plocka upp mig. Skulle följa med till hans farmor och farfar, det var trevligt. Hannes övningskörde till dom med och han var jätteduktig tycker jag, så det var kul att åka med honom då. 

Har inte varit hemma mellan 13.00 och 20.00 så jag är skit trött just nu, ska nog sova snart.

Nu sitter jag och tittar på Harry Potter och Hemligheternas kammare. Kanske inte så engagerad i filmen men den är på i alla fall. Har precis ätit jordgubbar med mjölk och grädde med, mums! Nu tror jag att jag ska läsa lite mer teori och se på TV. Pusshej!

Kommentera här: