Liseberg

Efter att vi åkt tåget så åkte vi till Liseberg, där Lars och Joel väntade på oss. Eller mest Joel för det var han som ville åka med oss. Det sega var att det var så långa köer till allt. Jag köade till Balder två gånger, första gången stog vi där i säkert en och en halv timme! Andra gången stog vi där i 50 min typ. Andra gången åkte bara jag och mamma, men det var skit kul för hon försökte prata, men skrattade bara:P

Linda vann förresten en stor choklad, stjärnvinsten! Mamma vann en påse bilar, två påsar chips och en liten koala. Själv vann jag bara två plopp, men det duger det med:)

Nu är vi hemma i allafall och jag ska snart sova. I morgon kommer kusinen med familj och morbror och så får vi se vad vi hittar på. Lite shopping blir det nog innan de kommer i alla fall, kul!

Tyvärr hinner jag bara uppdatera på kvällarna eftersom vi inte är hemma under dgarna typ och kan inte blogga från mobilen, tyvärr.

Kommentera här: