Kört!

Åkte som sagt bussen in till Växjö med syrran för att gå runt sjön med mamma, men det blev inte så. Istälelt satt hon inne och jobbade och jag satt ute på balkongen och läste teori och solade. Men det var rätt skönt det med för hade jag varit hemma så hade jag legat inne i sängen och läst istället för vara ute. Vi hann inte med att gå runt sjön för vi skulle hanlda mat till ikväll och så skulle vi göra maten med. Men det gjorde inget. Jag fick även övningsköra hela vägen från lägenheten till City Gross och därifrån hem. Det gick faktiskt bra förutom när jag skulle backa från parkeringen vid affären för mamma tyckte jag körde för fort och var för nära den enda bilden som stog på samma parkering. Men annars har det gått rätt bra tycker jag, även trafiklyserna och rondellerna, känner mig stolt^^

Nu ska jag kolla runt lite på datan och sedan blir det nog mer teori eller titta jag på film/TV. Kanske slänger in ett inlägg till ikväll. Pusshej!

Kommentera här: