It's raining men??

När jag vaknade vid 11 idag så var det jättefint ute och soligt och så, men nu så regnar det??!! För bara några minuter sen så ösregnade det nästan och så vill vi inte ha det. Det är mitt i juli och då ska det ju vara soligt och varmt så man kan ligga ute och sola vid klockan 2 med, inte bara vid typ 9. Nää, jag bli deprimerad:(

Men vi kan hoppas att det blir bättre väder snart igen. Om någon timme så ska vi åka till gamlamormor och hälsa på, tror jag, vi bestämde det igår i alla fall. Vår ena kusin skulle ha följt med men tyvärr så är hon inte hemma så vi verka få åka själva. Efter det så blir det kanske bilbingo med:) Har bara varit där en gång, fast då vann jag 1000:- med;) 

Folk säger att bingo är för gamlingar, men bilbingo är något helt annat. Jag tycker att det är för ungdomar och uppåt, för det är roligare att sitta i bilen och spela och sen tuta när man få bingo. Det är mycket roligare + att de i bilen närmst den som tutar blir livrädd:P

Kommentera här: