Hemma :D

Nu har jag i för sej varit hemma i några timmar, men ändå:P Vi är hemma nu i alla fall och jag har packat upp och kollat på en inspelning och bara slappat. Har ju såklart suttit nere hos pappa en liten stund med och pratat och åt jättegod mat:) Saknat honom och djuren jättemycket!

Vi tittade även lite på inspelningen från Lotta på Liseberg från i måndags när vi var där. Vi lyckades visa var vi stog, men man kan inte se att det var vi där:P Men i alla fall, det var roligt.

Nu ska jag snart ta lite bättre kort på kläderna jag köpte i Göteborg och så kommer jag lägga upp dom här senare ikväll. Jag kommer lägga upp bilder hela veckan från Göteborg för det blir för mycket på en gång. Så det lär bli säkert 10 inlägg om dagen nu. Har ca 500 bilder^^ Kommer såklart att uppdatera mer än jag har gjort nu när jag var borta!

Nu ska jag handla med mamma:)

Kommentera här: