Tusen gånger om, <3

Sitter här och lyssna på en låt som jag alltid lyssna på när jag är på datan, Gubben i lådan med Daniel Adams-Ray, jag har börjat älska den för ett tag sen då en klasskompis spelade upp den i klassrummet. Hade aldrig hört den så tackar honom för det ;)
Men i alla fall, har inte varit på datan sen i helgen, beror på att jag varit så himla nervös inför min praktik, som började igår, och har heller inte orkat starta datan för ett inlägg eller så. Men idag är jag inne^^
Jaa, då har jag haft praktik med Janeth och jag ha svin ont i mina fötter nu och benen med för den delen. Det är väl en del av jobbet, men det är inte så roligt att behöva vakna på morgonen och veta att när man slutar för dagen så är man halvt död i kroppen :(
Men sitter här och sjunger nu så har lite kul i alla fall, men det låter inte bra vill jag lova^^

Kommentera här: