Målar naglarna

Hade tänkt måla naglarna nu. Har precis varit och tvättat bort det gamla nagellacket. Vet fortfarande inte hur jag ska ha det men det kommer kanske när jag se alla färger vi ha:P

Pappa var inte vaken där nere så det bli att läsa ELLE och måla naglarna istälelt:) Tycker är lite mysigt att måla naglarna och ha lite ansiktsmask. Masken kan jag o för sig inte ha på mig när naglarna fixas för då blir det kladdigt och då är det bara att börja om. 

Detta blir kanske sista inlägget idag. Kanske lägger upp en bild på naglarna sen med:) Känner att på morgonen blir det inte många inlägg utan alla kommer på kvällen. Det var ett tag sen jag la upp så här mycket på en dag. I morgon ska kusinerna gå luciatåg och då ska vi åka och titta på det så kommer att filma och ta kort då! Om jag inte glömmer kameran

Kommentera här: