hej hej :)

Dagen har varit hemsk! Började med tandläkaren vid kvart i åtta i morse. Där fick jag veta att mina visdomständer är påväg. Och att jag kanske ska ha bettskena sen. De jobbiga var itne teandläkaren, men smärtan efteråt. Mamma säger att det kan vara något med käken med, så det gör så j*vla ont att gäspa eller gapa för mycket. Fick ta små musbett på frallan till frukosten för det.

Som lite grädde på moset så blev jag skit trött på vägen in till skolan. Och sen kom huvudvärken tillbaka efter tandläkaren med. Enligt henne kan huvudverken ha något med visdomständerna/käken att göra. Så på matten var det bara att ligga och sova nästan, men efter jag fick min macka så blev det lite bättre och då var det bara att jobba på! 

Sen var det spanska. Där var gränsen nådd. Janeth hade kommit in för att hjälpa mig med spanskan för det blev för mycket själv. Fina vänner man ha^^ <3 Då ringde jag mamma och vi kunde åka med henne hem. Eller Janeth lämnade vi av på samarkand, sen blev det att åka hem.

Kommentera här: