Ute i solen

Jag gick ner innan för att plocka gräs till Hugo från trädgården och när jag kom in igen så ville pappa att vi skulle klippa gräset så jag är precis inne från det nu. Det var riktigt soligt och varmt så det var rätt okej kul att klippa gräset. 

Jag tänket lite nu på typ Kissie, Dessie och Paow. De gör ju ungefär ingenting själva. De har folk som städar åt dem och tvätta och lagar säket mat åt dem med någon gång. Jag förstår inte hur de inte kan göra någonting i sitt eget hem. Jag skulle aldrig vilja att någon annan tvättar min underkläder till exempel? Och ifall någon städade hos mig så är det stor risk att något försvinner eller så. Näe, de är konstig tycker jag, även fast det finns människor som mig som inte gör något hemma heller. Blir man sån bara för man har extra mycket pengar??

Kommentera här: