Sunny monday!

Just nu så är det soligt ute och klockan är snart sju. Vid denna tiden i morse så regnade det. Måate säga att det blev en fin dag. Tyvärr hade jag lite för varma kläder på mig så jag höll på att dö för det var så varmt, men jag verkade va den enda som tyckte det.

Fick vara i frukosten idag och hjälpa till och även baka lite med Ivandi. Vi var riktigt grymma på det! Men vi var båda överrens om att vi är glada att vi valde Hotell och inte Kök, för det hade vi aldrig orkat med. Jag får även alla mina tillval så nu är jag jätte nöjd^^

Kände mig lite mobbad när vi slutade för Hannes vinkade när han gick förbi och Joel och Emil sa godmorgon och godkväll. Sen kommer Samuel och säger Hej emo! Jag är allt annat än emo, men det var lite kul att han sa det.Han är lite dum ibland^^

Kommentera här: