Schoho (hej)

Vet inte hur jag skulle skriva rubriken så det blev såhär:) Vi var ju och jobbade innan och Linda och mamma handlade medan jag satt i bilen. Lyssnade på musik och sen kom det en bil med en jobbig unge i, han satt och glodde och pekade på mig så fort jag vände huvudet mot deras håll. Jag kollade liksom bara ifall de skulle komma snart. Småbarn ska alltid stirra ögonen ur sig på folk, störande efter ett tag.

Sen lyckades jag starta billarmet två gånger med medan jag satt i bilen:P Så nu vet vi att det funkar med. Sen gjorde mamma mat när vi kom och det var så gott!!! Och det kommer bli skit god mat hela veckan, i mon blir det kalops!!!!! Älskar mat;) Vet inte om det syns:P

Just nu tittar jag på Trinny och Susannah stylar om Sverige men ska snart gå och duscha, ska nog göra hårinpackning då med. Den har kommit tillbaka hit upp nu efter att ha varit nere hos Linda ett bra tag.

Kommentera här: