Första dagen i skolan:)

Idag var det första dagen på andra året i gymnasiet:) Måste säga att jag hade väldigt roligt faktiskt, lite förvånad. Är lite stolt över mig själv för jag är väldigt blyg när det gäller nya människor och vi skulle vara med ettorna i köket för första gången nu och jag kunde prata med alla utan att bli helt röd eller säga fel! I vanliga fall håller jag mig hellre tyst, men det gick bra. 

I morgon så ska vi vara med dem och treorna hela dagen och det kommer nog bli roligt tror jag:) 

Mådde skit illa på vägen hem och det hjälpte inte riktigt att trycka på handleden, som jag brukar, kanske tryckte lite för sent. Satt så långt bak med, måste nästan sitta längst fram så man får luft och kan se ut. Hjälpte lite när Joel pratade.

Snart är maten klar där nere och jag är riktigt hungrig och sugen på den kycklingen just nu!!!

Kommentera här: