Gått runt i Växjö.

Igår var på vi på konsert och den var riktigt bra! Det kommer bilder sen eller kanske i morgon om jag hinner. Men vi hade riktigt perfekta platser måste jag säga, men de hade gärna fått sjunga lite mer låtar^^ Efter det så gick Linda och jag till lägenheten och tittade på Tv och åt Hönökaka med skinkost på, gott.

Idag så kom älskling in till oss med så vi gick och satte oss vid Växjösjön och "solade" lite och tittade ut mot sjön och hade det mysigt. Tyvärr så började det blåsa en del så vi gick till Subway och åt och sedan vidare till lägenheten igen. Det var riktigt skönt väder då så det var synd att vi inte hade några möbler att ha på balkongen för då hade jag lätt suttit där ute med älsklingen.
Just det, han lyckades få med sig min mobil hem så jag och Linda fick cykla och hämta den hos honom. Det var skönt faktiskt så det var inga problem, men lite otränad var man ju^^
I morgon blir det Älmhult!

Kommentera här: