En rolig eftermiddag^^

Jag satt i min säng och gjorde matte, som syns här ovanför. Jag hann nästan göra klart det innan Linda ringde och sa att moppen inte ville starta. Hon fick leda den från Vårdcentralen och jag tyckte verkligen det avr skit kul^^
Jag tog denna bilden på Linda vid Netto när hon ledde hem moppen^^
När vi skulle till mamma efter att ha gått runt i Växjö lite så ville jag och mamma ha glass, så Linda och jag gick till Konsum och köpte en Magnum till mamma och en Daim strut till mej. Känner mej lite tjock nu när jag ser bilden. Men det var så varmt och skönt ute så det var så gott :)
Vi handlade på City Gross efter vi var hos mormor där köpte vi dessa två läckerbitarna;) Två lax grejer som vi ska prova i morgon. Jag tror de kommer vara jätte goda!
Köpte även lite naturgodis. Jag köpte lite olika yoghurt saker och smakade och tyckte att den bananen med yoghurt på var godast.

Kommentera här: