En natt i Älmhult.

Vi sov ett gäng tjejer hemma hos Elin inatt. Det var riktigt kul att vara så många tjejer och prata om allt och inget, även fast jag inte känner dem precis. Jag bruka ju bara vara med Hannes och tjejerna i skolan, men inte på fritiden så det var roligt! Vi tittade på film igår och badade jacuzzi och grillade. Det var roligt och mysigt, hela Elins familj var med då.
Men såklart ska något dåligt hända en bra dag: Vi höll på att missa bussen till Växjö så vi fick springa med två enorma väskor i typ 50 grader värme och när vi skulle sova så visade det sig att min madrass var sönder så jag hade ingen luft i den när jag somnade så jag har ont överallt:(

Det var riktigt varmt och soligt igår, även idag så då solar man ju med såklart. Bilden ovanför är tagen idag av syrran när vi sitter och solar utanför Elins hus och jag har faktiskt blivit röd utav det så jag ska nog sola i morgon med^^

I morgon ska jag nog vara med älskling med <3

Kommentera här: