Söndag igen

Den här helgen har gått fort samtidigt som den varit väldigt lång. Det är min jobbhelg och jag slutar om ca 2 timmar och då ska jag och en kompis ner och bada lite i relaxen! Sån lyx man har på detta jobb ;) Söndagar är bra med för då är det oftast inga andra gäster där som vi stör, toppen! 
 
Sen har vi bodypump inbokat senare i eftermiddag så det blir ett bra avslut på helgen! Dock är inte min jobbvecka över idag utan jag är knappt halvvägs, pass 3 av 7 är avklarat! Sen väntar helg på 3 dagar, härligt! 
 
Jag har inte skrivit på ett tag för jag åkte på förkylning för 2 veckor sen ungefrä och den släppte sent.Kan fortfarande ha lite hosta men jag överlever det. Åkte även på någon skit med magen så min galla (tror vi) ställde till det för mig så fick sjukskriva mej på tisdagen. Det släppte rätt bra så jag kunde jobba på onsdagen. Är dock försiktig och försöker undvika vissa typer av mat ett tag till och även minska mina portioner så jag inte blir proppmätt för då mår jag illa direkt, har inte varit så innan. Kan va allt runt omkring som gjort att det blivit problem med magen så förhoppningsvis släpper det snart. Jag har roliga nyheter att berätta på måndag!!!! 
 
Efter passet ikväll blir det i alla fall duschen och sen soffan resten av kvällen för min del. Vet inte om Robin är hemma så vi ska fixa någon mat annars gör jag bara någon macka tror jag. Men soffan och en bok eller mysig film känner jag för. Typ Pitch Perfect för 100 gången eller Harry Potter. Beställde hem Grease 2 igår för den är min favorit men kommer väl inte förrän onsdag säkert :( 
 
Vi hörs sen! Ni ska jag jobba lite till och sen ska jag badam woop woop!
 
 

Kommentera här: