Hej kompisar

Jag har haft fullt upp sen vi kom hem från Stockholm och än är det inte över! Jag jobbade hela helgen och det var väldigt mysigt. Vi hade fullbokat och massa ungdomar som bodde och dom var så otroligt trevliga och lugna - helt chockad haha. Men det har varit lite tufft för jag har jobbat sen förra torsdagen och jag jobbar även i morgon också. Är egentligen ledig idag (inget receptionsjobb) men har ändå tagit mej till hotellet för att sitta med lite andra saker. Jag har fler roller än receptionist och det är Miljökoordinator och Culture Ambassador + att jag svarar/sammanställer gästenkäter vi får in. Så idag sitter jag med allt det! 
 
Hade även ett lunchpass med en kollega/kompis innan och det var tufft! Tog astmamedicin innan passet men tror inte det hjälpte, skulle tagit en extra "puff". Vi kallar det för puff och jag har märkt att många tror det är hasch eller något vi menar haha. Men det är helt enkelt astmamedicin vi menar, så brukar ta 2 puffar men hade nog behövt 3. Var ett tag sen jag tränade nu och är lite småförkyld också - få se hur jag klarar mej efter passet nu haha.
 
Jag har suttit i 3 timmar än så länge med detta och är inte klar ännu, har minst 1 timme till innan jag ska ta mig hemmåt, men det blir skoj! 
Det börjar bli dags att klippa sej också, över 1 år sen sist...

Kommentera här: