Måste lära mig någon gång

Nästan alltid när jag jobbar och det råkar vara lite lugnt så kollar jag olika hemsidor och många gånger slutar det med att jag köper något jag itne behöver egentligen. Vad hände idag då? Jo jag beställde hem: contour, ögonbrynspensel, brun utan sol (nytt märkte att testa), PWO och skal till mobilen.
 
Min mobil flög ur väskan och landade på betongen i garaget på jobbet så fick en liten spricka i kanten på den. Såklart.. Så nu beställde jag bara hem ett skydd till framsidan och något litet skal till baksidan. Hoppas det ska hjälpa. Om ett tag kanske jag ska fixa till den där skärmen men inte nu. Det enda jag alltså behövde köpa var skalet men köpte en massa annat.
 
PWO:n var på halva priset och jag gillar den så därför passade jag på - jätteonödigt jag vet. Men det är så enkelt att bara klicka på köp och sedan finns ju mina uppgifter på Klarna så det går ju så enkelt att beställa. Måste sluta, funkar inte längre haha, 
 
Någon som kan hjälpa mig att sluta handla onödiga saker? 

Kommentera här: