Lunch med mamma

Idag skulle jag egentligen jobbat men bytte med en kollega så jag jobbar i mon istället! Men jag var ändå inne och gjorde lite "annat jobb" så jag har fått ihop 5 timmer ändå så är nojd :) När jag ändå var inne passade jag på att luncha med mamma också. Vi åt på Foodie (gamla Rosegarden) och det var gott! Blev mega mätt så har inte ätit efter det förrän för kanske 30 minuter sen.Vi åt vid 13-tiden.. Men jag var inte hungrig och sen har jag köpt PWO (pre workout) och det står att man ska ta den på tom mage så testar mig fram lite så jag vet hur jag ska vara för att den ska göra mest nytta. Hittills har jag inte känt så mycket men ganska bra idag ändå så kanske funkar bäst att vänta så länge? Ingen aning men i alla fall så gillar jag det :) 
 
Idag stod TONE på schemat och det var lika kul som alltid. Dock får jag så ont i musklen precis över knät så snabbt så vet inte vad som är fel med mej. Ska köra det på lördag igen och jag ser fram emot det! När jag kom hem passade jag på att jobba lite till för jag hann inte med det på jobbet innan. Tror alltid att jag har en massa tid på mig att fixa med saker så jag åker inte in så tidigt, någon gång kanske jag lär mig.
 
I mon står som sagt jobb på schemat och det 'är även alla hjärtans dag så hoppas det blir mysigt. Ska inte fira det direkt, svårt när man jobbar också haha. Men jag och min praktikant ska nog ha det bra! Ska öven på en "vägning" innan jobbet där jag ska kunna få reda på hur mycket av min vikt som är fett, muskler och vatten och sedan hur det är fördelat på höger och vänster halva eller något sånt. Spännande! 
 
I söndags tog vi lite kort i gymmet på hotellet för att lägga ut på våra sociala medier (Quality Hotel Royal Corner, följ!!) och dom blev så här bra:
 
Vi bytte hantlar för att det ska se lite kul ut och inte så "stereotypiskt" eller vad man ska säga. Jag höll i 12.5 kilos hantlar och kollegan i 1 kilos haha. Att jag ens fick upp dom är imponerande för mej ;) På sista bilden visar vi 2 sätt att stå på händer! 

Kommentera här: