Glad alla hjärtans dag!

Jag har inte firat det idag alls och kommer inte göra det heller då jag är på jobbet haha. Sprider kärlek med röda läppar och ett leende typ. Igår var jag ju på jobbet och fixade lite inför idag till våra gäster och sn har de pyntat lite mer i lobbyn, glömde helt bort ballonger till det... Tur man har ne husfru som har koll på allt! 
 
Vi har i alla fall fått varsin jättefin röd ros av chefen. Jag skulle fixat det igår var planen men han svängde förbi plantagen och fixade det istället. Superfint ju! 
 
Jag har även kört pappa till Vårdcentralen igen. Han är där ett par gånger i veckan och tar blodprov och byter plåster på ett sår han fick av en operation. Sen var jag på gymmet vid 13 och gjorde en sån där bodyscanning eller vad det heter. Jag består av 25% fett fick jag veta. Ingen aning om det är bra eller inte men enligt han som gjorde scannen på mig (han är PT så tänker att han ahr koll) så var mina värden bra. Maskinen räknade ut min Target wieght och jag borde i så fall gå ner 1.6 kilo vilket inte är mycket. Ska lägga upp bild på den en dag sen och visa. Intressant! 
 
Mitt mål är inte att gå ner i vikt, som jag sagt innan, utan vill ha en bra och hälsosam kropp liksom. Självklart kommer man ju gå ner i vikt när man tränar men vågen kommer troligen gå upp ändå för jag kommer (förhoppningsvis) att få muskler istället - medan fettet försvinner. Så jag tänker göra en sån koll igen om kanske 6 månader för att se om det hänt något åt rätt håll! 
 
Det är så min dag har sett ut. I mon är jag ledig och har endast telefonmöte och 2 gympass inbokade. Skoj! Ska kolla om Linda vill med på dansen på kvällen :) 
 
Jag idag + röda läppar på det. Tog bilden innan jag målade läppstift.
 

Kommentera här: