Oj wow

Jag har inte skrivit på sååå länge! Det har varit fullt upp alltså. Jag vet att jag kan blogga från mobilen men jag gillar inte det så gör det hellre inte alls typ. 
 
Det händer väldigt mycket i livet just nu. Mycket på jobbet och resor med jobbet så jag har jobbat många dagar i rad nu istället. Har knappt varit hemma känns det som. Försöker komma in i träningen igen och jag var på TONE pass i förrgår och igår tränade jag med Matilda som har skrivit in sig på samma gym som jag. Vi har bokat in ett par pass i veckan så det ska nog bli bra! Vill ju ha en kompis att träna med. Försökt få Julian, en gammal pojkvän att bli min PT för vi ska börja på Nordic Wellness också med jobbet och testa dom ett par månader. Han var inte jättesugen på det :P Så förhopåpningsvis kan jag och Matilda komma in i det ordentligt och ses ibland, vore super kul! 
 
På fredag är det kalas för en kusin som fyllt 15 och på lördag ska jag troligen ut med några gamla klasskompisar. När hösten kommer kommer även min party sida fram haha. Få hoppas det blir något så man träffar lite folk! :) Vad händer mer? Inte mycket men ändå massor. Förra veckan fick Robins familj avliva en av sina hundar som blivit för gammal och sjuk, hon skulle fylla 16 i november. Helt otroligt pigg har hon varit till slutet faktiskt då hon blev för klen och inte hade aptit längre. Fina lilla vovve! <3 Så det har varit lite tråkiga besked från Robin sida eller vad man ska kalla det. 
 
Något mer kul att berätta sen sist? Tror inte det, måste planera upp mitt liv igen i mina kalendrar så jag kan ha lite ordning på mig själv. Köpt en ny bok som jag älskar och ska börja använda - Getting stuff done! 
Beställde den från en brittisk sida och det tog kanske 1 vecka att få den ungefär. Kostade ca 450:- så den var lite dyr men riktigt tjock! 
 

Kommentera här: