En vecka sen sist igen

Jag säger som sist - fullt upp! Jag har precis gått av mitt 4e nattpass och sista för den här gången. Har varit rätt lugna nätter men jag har känt mej sååå trött så jag vet inte riktitg vad som är fel. Eller jo, jag tror jag vet och anledningen är troligen förkylning. Jej... Robin har varit mega förkyld så  det var väl som gjort för mej att få det också, öven om jag undvikt honom hela veckan haha. 
 
Vad har hänt då? Jag vet inte riktigt när jag skrev sist så få se ifall det blit lite dubbelt nu då.
I fredags var jag på kalas för min kusin som fyllt 15 och det var superkul för jag träffade även hennes kusiner från henns pappas sida. Vi har i princip växt upp ihop, känt varandra i säker 18 år eller något men dom bor i Blekinge så ses inte så ofta. Så kul att dom kom! 
 
Lördagen var jag först hos mamma och pappa och myste och åt mat, Linda var där med mina 2 favoriter också. Vid 14 ugnefär åkte jag till Vislanda för Robins brors fru fyllde år så vi var bjudna på fika. Ellie var så söt och ville inte att jag skulle gå, det ville jag inte heller. När hon visar sin kärlek på det sättet (eller vad man ska kalla det) så vill jag ju bara kramas och gosa hela tiden. Ikväll få jag träffa henen igen!! 
Vid 17-tiden åkte jag hem igen för att fixa mej för jag skulle gå ut med några gamla kompisar. Vi vbar hemma hos en tjej som jag verkligen kände igen och sen när vi hade pratat fattade vi varför vi kände igen varandra haha och den kvällen var vi soulmates haha. Hon har dessutom 2 megasöta katter så det är klart jag gillade henne direkt ;) 
 
Söndagen låg vi bara hemma och kollade på serie typ. Jag skulle även jobba natt så sov lite till och från hela dagen. Skönt! Men var ändå trött när jag jobbade. Sen har resten av veckan bestått av jobb faktiskt. Igår var vi dessutom lata så vi beställde mat från ett Thai ställe i Alvesta som jag gillar. 
 
Det närmsta som händer som jag vet är att jag jobbar fredag och lördag. Sen efter jobbet på lördag ska jag till Ljungby och kolla på Babblarna med syrran och barnen. Det är även Vislanda marknar så få se om det händer något kul då. Nästa fredag är det även begravning för Robins mormors man som dog för 10 dagar sen. Funderar även på att gå ut på kvällen med gänget jag var ute med sist, hade verkligen skit kul men ska se ifall Matilda kanske vill hänga på. Söndagen sen ska jag köra Inlåst och äta på Texas Longhorn efter jobbet med fina kollegor! Jobbar endast 3 pass nästa vecka så ska se ifall jag kan komma in och göra lite roliga saker för gästerna kanske och vippa några rum. Vi har en gäst som fyller år som jag vill göra lite fint för :) 

Kommentera här: