Ny musik

Tidsinställde detta inlägg lite senare istället på grund av mitt hysteriska inlägg som kom mitt i...
 
Förra veckan, eller 2 veckor sen är det nog kanske mer, så hittade jag lite ny musik. Jag har ju samma lista på Spotify som jag kör hela tiden. Jag plockar aldrig bort låtar utan bara lägger till för i framtiden kanske jag faktiskt vill lyssna igen och då är det kul att dom finns! 
 
Men jag fick för mej att gå igenom toplistorna på Spotify och hittade några nya och sen några "radiolåtar" som man hört 100 gånger men ändå ör bra liksom. Jag kollar alltid igenom min lista på fester för att hitta en bra låt att spela. Här kommer mina nya! 
 
These days - Rudimental, Jess Glynne, Macklemore & Dan Caplen
What lovers do - Maroon 5, SZA + Red Pill Blues (Deluxe)
BRAVE - KEMAL
Rise - Jonas Blues, Jack & Jack
BEBE - 6ix9ine, Anuel Aa (ny favorit, älskar spanska)
Om du lämnar mig nu - Norlie & KKV
Ture Colors - XO Cupid, Maya Avedis
High on life - Martin Garrix, Bonn
High with somebody - Sandra Cavazza, P3GI-13
Alone - Alan Walker
Faded - Alan Walker
Say love - James TW (också ny favorit)
Baddest girl in town - Pitbull, Mohombi, Wisin
Solo - Clean Bandit, Demi Lovato
 
Tycker inte alla är lika bra och en del lyssnar jag inte på hela tiden utan bläddrar förbi dom. Men älskar nya låtar! Jag tillhör dom som kör slut på samma låtar ett tag och sen lyssnar jag inte på musik på länge tills jag hittar nya låtar. Fördelen n'r man går på fester är att man får en massa nya tips på låtar, kanonbra! 
 
Jag innan Ellies kalas
 

Kommentera här: