Min fredag

Alltså veckorna går sååå fort nu känns det som men samtidigt står dagarna stilla ibland, mysko.. 
 
I fredags i alla fall så hade jag och Robin bestämt att åka in till stan för att köpa lite nya kläder till honom då han rensade ut en hel del. Vi rensade båda två men jag har så mycket så behöver inte köpa något. VILL dock ha mer stickade gosiga tröjor, men jag behöver inte. Robin däremot behövde byta ut för eftersom han mekar i vanliga kläder också så slits det rätt bra. Men han hade även bestämt att åka in till stan med sin kompis på lördagen så vi åkte bara till Stadium Outlet för att köpa lite mer t-shirts och tjocktröja där. Slutade med att jag köpte 3 par träningsbyxor också + ett sånt band man har runt magen med små vattenflaskor, fattar ni? Tänker att det är smidigare att ha än ryggsäcken med vattenflaska varje gång jag är ute och går! 
 
Efter det bestämde vi att vi skulle äta på något gott ställe, lite dejtkväll typ. Var sugen på Texas Longhorn igen så vi åt där. Jag tog fajitas som vanligt och Robin testade deras entrecot, båda var väldigt nöjda! Efter det strosade vi runt på City Gross och kollade runt lite i lugn och ro, klockan var ju typ 20.30 när vi kom dit eller något så inte mycket folk alls. 
 
Vi avslutade kvällen i soffan med lite Navy och chips och sen somnade vi gott. Det var en riktigt mysig dag faktiskt. Jag hade jobbat natten till fredag så när jag vaknade vid 13-tiden så åt jag frukost och duschade och sen tog jag mej ner till pappa tills Robin slutade jobbet. Göran var så gosig och ville bli borstad länge. Så fin han är. 
 

Kommentera här: